pudełka kartonowe

Pudełka kartonowe dla iMe Polska

Zobacz jak wykonaliśmy pudełka kartonowe dla firmy iMe Polska.

Pudełka kartonowe – w ogóle – bez reszty zawładnęły dzisiejszą rzeczywistością w sposób nietuzinkowy i bezkompromisowy. Są one obecne niemal w każdej sferze naszego życia, a także w sposób bezpośredni decydują o naszych preferencjach, nastrojach, jak również wyborach, uczuciach, emocjach. Pudełka kartonowe dla firmy IME POLSKA, to elementy absolutnie wyjątkowe, niepowtarzalne. Można śmiało, określić je mianem fundamentalnych przykładów światowej klasy marketingu, pozycjonowania i promocji.

Pudełka kartonowe dla firmy IME POLSKA, to najwyższa precyzja, kunszt i sposób projektowania, a także wykonania. Należy uświadomić sobie jednocześnie, że nie ma tu mowy o przypadkach – zarówno kształt, kolorystyka, napisy, a także przekaz – stanowią charakterystyczne znaki rozpoznawcze marki, są skierowane do jej odbiorców (dedykowane im), podkreślają jej profil, filozofię.

Pudełka produktowe – identyfikator marki!

Wyobraźmy sobie sytuację, w której dany produkt, firma, marka – wkraczają na rynek, który obecnie cechuje się niesamowicie wysoką konkurencyjnością, bezkompromisowością, jak również wysokimi wymaganiami. Nie ma w nim miejsca na pomyłki i fau pax. Dlatego też, elementami decydującymi o „być albo nie być”, jak również o odbiorze, przywiązaniu, emocjonalnej więzi, jak również identyfikacji firmy z grupą docelową – są pudełka kartonowe.

pudełka kartonowe

pudełka kartonowe

pudełka kartonowe

pudełka kartonowe

Wygląd, kształt, kolorystyka, napisy, przesłanie pudełka produktowego – to najlepsza pełnowymiarowa charakterystyka i określenie filozofii, jak również sposobu bycia danej firmy. Pudełka kartonowe dla firmy IME POLSKA, to elementy charakteryzujące się żywą kolorystyką i nowoczesnym designem, który emanuje otwartością na współczesność, rozwój, na dążenie do doskonałości. Pudełka kartonowe, w tym przypadku, zostały pozbawione klasyki i banału (są dalekie od statycznego układu oraz melancholii). Tutaj postawiono na młodość, szaleństwo i czerpanie z życia wszystkiego po to, by niczego nie żałować.

Ogólna ocena pudełek produktowych, jakiej możemy dokonać na tym przykładzie, przedstawia się w ten sposób, że najważniejsza pozostaje satysfakcja, uśmiech, brak zmartwień, skupienie się na sobie, tym co jest „tu i teraz”, na życiu na 100%, jak również na tym, by to życie było pełne barw i kolorów, pozytywnych emocji, dobrych i życzliwych ludzi. Marka ta, zdecydowanie stawia na niepochamowaną chęć samorealizacji i spełnienia, której nie należy w żaden sposób identyfikować z zamknięciem się na innych oraz zuchwalstwem – wręcz przeciwnie.

Pudełka kartonowe – co decyduje o sukcesie?

W swojej naturze, posiadamy bardzo wiele cech, które można zakwalifikować jako podświadome identyfikowanie się z konkretnymi grupami produktów. Nie ulega najmniejszej wątpliwości, że kluczowym pozostaje pierwsze wrażenie wzrokowe. To ono bowiem sprawia, że decydujemy się na dany zakup lub przywiązujemy się emocjonalnie i uczuciowo do danej marki, mimo, iż nie widzimy zawartości pudełka. Pudełka kartonowe – to niemałe wyzwanie dla projektantów i firm, które je zamawiają.

pudełka kartonowe

pudełka kartonowe

pudełka kartonowe

O sukcesie takiego projektu decyduje, między innymi, jego unikatowość, unikalność, jak również perswazja. Chodzi o przebicie, ponieważ wśród niezliczonej wielości artykułów i rozwiązań dostępnych na rynku – szare i mało spektakularne elementy, bardzo szybko odchodzą w niepamięć, pozostają niezauważone. Pudełka kartonowe spełniają więc rolę swoistego identyfikatora, gwiazdy, dzięki której blask marki i firmy nigdy nie zgasną i nawet po bardzo długim czasie będą obecne w ludzkiej pamięci. W tym przypadku mamy do czynienia z otwartością i wolnością w dążeniu do celu, marzeń, obranych kierunków.

Elementy przedstawiające emotikony symbolizują wielowątkowość ludzkiego życia, jego niezwykłość. Warto zwrócić uwagę, że te pudełka kartonowe zawierają jedynie pozytywny, zawadiacki przekaz i stronią od „złego” i przygnębiającego obrazu. Emanują twierdzeniem, że zawsze możemy mieć więcej, lepiej, szybciej – teraz. To bardzo ważne, my – konsumenci, bardzo szybko i chętnie przywiązujemy się do symboli, które dają nam nadzieję, motywację, pozytywną energię i radość.