Pudełka reklamowe sposobem na większą sprzedaż - jak tego dokonać?

Kreowanie wizerunku marki, czy też produktu można już rozpocząć w fazie projektowania jego opakowania. Wbrew pozorom nie służą one jedynie funkcji czysto praktycznej. O tym, jaki wpływ na sprzedaż mają pudełka, przekonali się ci, którzy je zmienili, nie wprowadzając modyfikacji co do ich zawartości. Jeśli opakowanie trafiło w gusta danej grupy docelowej, sprzedaż wzrosła nawet o 450%. Sprawdźmy, jak zwiększyć sprzedaż przez zmianę opakowania produktu.

Pudełka reklamowe? - funkcje opakowania, o których nie mieliście pojęcia

Pudełko, jak można zauważyć na przykładach, wcale nie służy jedynie celom ochronnym i informacyjnym. Ma ono o wiele bardziej rozbudowane funkcje, co można zauważyć nawet na własnym przykładzie. Będąc w sklepie, zawsze zwracamy uwagę na opakowania produktów, które wydają się nam atrakcyjne. Jeśli wyróżniają się one spośród innych, a będą miały podobną lub też nieco wyższą cenę, zapewne skusimy się na te, które będą nam się bardziej podobały.

Ta zasada przekłada się nie tylko na produkty, które kupując w drogeriach, czy sklepach spożywczych, ale również na te kupowane drogą internetową. Pudełka są dopełnieniem pozostałych czynności marketingowych i z każdym rokiem wydają się zyskiwać na znaczeniu.


Dlaczego opakowania są takie ważne?

Pudełko reklamowe stanowi dla klienta wartość dodaną. A produkt w nim zawarty staje się dla niego rodzajem prezentu. Kto nie lubi być doceniony? Nawet takimi drobnostkami? Dzięki temu klient zyskuje poczucie wyjątkowości. A firma, która oferuje mu produkt w zaskakującym opakowaniu, zyskuje w jego oczach prestiż i uznanie.


pudełka ozdobne z nadrukiem


Jakie opakowanie będzie przekładało się na sprzedaż?

Takie, które będzie wyróżniać się spośród innych. Ważne również, aby oddawało ono charakter marki. Dzięki temu będziemy mieli pewność, że nasz produkt trafi do właściwej grupy docelowej i odniesie większy sukces.

Skończyły się czasy uniwersalizmu. I wie o tym każdy pnący się w górę przedsiębiorca. Dziś stawia się na indywidualne podejście do klienta. To pozwala nam zebrać z czasem powiększającą się grupę stałych zamawiających i ostatecznie przekłada się na wzrastające zyski. Zaskocz swoich odbiorców i przekonasz się sam.


Czytaj także: Pudełka reklamowe MTV dla fanów muzyki


pudełka reklamowe z nadrukiem

Spójna prezentacja produktu to lepsze efekty marketingowe

Spersonalizowane opakowania to jeden z najważniejszych elementów udanej kampanii reklamowej. Pudełko odgrywa istotną rolę w tworzeniu pierwszego wrażenia i kształtuje wizerunek firmy. Jeśli jest atrakcyjne i charakterem odpowiada typowi i cechom produktu, klienci chętniej po nie sięgają, decydując się na zakup. Estetyczne opakowanie to także lepszy odbiór firmy. Wykreowane w zgodzie z identyfikacją wizualną firmy opakowanie dobrej jakości to najlepsza wizytówka: klienci odbierają taką firmę jako profesjonalną i godną zaufania, a w konsekwencji chętniej korzystają z jej usług.

Zobacz nasze portfolio


Masz pomysł na własne opakowania?


Napisz do nas
pudełka reklamowe

Pudełka dla Netia [OPIS]

Pudełko reklamowe dla klientów sieci Netia. Pudełka wykonane z wysokiej jakości kartonu GC1 z białym spodem.

Zobacz wpis
pudełka reklamowe

Pudełka dla Lotos [OPIS]

Pudełko reklamowe na kubek termiczny dla klientów stacji Lotos.

Zobacz wpis
pudełka reklamowe

Pudełka dla T-Mobile [OPIS]

Pudełko reklamowe dla klientów sieci T-Mobile pokryte nadrukiem offsetowym oraz folią błysk.

Zobacz wpis

Jak tworzyć materiały, które sprzedają więcej?