Pudełka ozdobne Diverse OSTR to przykład świetnego designu. Surowe kształty opakowania i estetyczne wykonanie z pewnością znajdzie uznanie u wielbicieli minimalizmu, jak i tych, którzy cenią sobie oryginalność.
Pudełka reklamowe wyprodukowane z myślą o firmie Diverse i współpracującym z nią polskim wykonawcą OSTR to przykład opakowania zaprojektowanego z troską o najmniejsze detale. Prezentowane pudełka charakteryzuje nie tylko najwyższa jakość, jeśli chodzi o właściwości techniczne, ale także doskonała estetyka idealnie współgrająca z polityką firmy i jej odbiorcami. Pudełka ozdobne Diverse są zarazem proste i oryginalne, ich estetyka przemówi więc zarówno do wielbicieli minimalizmu, jak i tych, którzy cenią sobie oryginalność.
Z technicznego punktu widzenia pudełka dla kampanii reklamowej powstałej z okazji współpracy marki Diverse i OSTR cechuje najwyższa jakość wykonania. Opakowania wykonano z dobrej jakości kartonu, który jest odporny na zniszczenia, takie jak wygięcia czy porwanie. Karton więc nie tylko dobrze się prezentuje, ale przede wszystkim zapewnia umieszczonemu w środku produktowi (płycie i brelokowi) właściwą ochronę, zapobiegając ich uszkodzeniu się.
Swoją intensywną czarną barwę pudełka reklamowe Diverse zawdzięczają trwałej i wyraźnej farbie ekologicznej. Nadruk wykonano sitem, dbając o jego najwyższą jakość. Również do stworzenia białych napisów użyto farby ekologicznej, zapewniając im dobrą widoczność.
Niewątpliwą zaletą pudełek ozdobnych wykonanych dla Diverse i OSTR jest ich oryginalna stylistyka. Pozornie prosta estetyka nie narzuca się, ale jednocześnie wpada w oko, budząc zainteresowanie. Plusem opakowania jest jego doskonałe wkomponowanie w identyfikację wizualną obu uczestników kampanii. Pudełko doskonale odzwierciedla zarówno styl marki Diverse, jak i polskiego wykonawcy OSTR. Użyta kolorystyka i stylistyka kojarzą się z luzem, nowoczesnością i oryginalnością. Pudełko wkomponowuje się w stylistykę lubianą przed młodych ludzi, których inspiruje uliczny styl i muzyka rap.
Na jednej stronie opakowania umieszczono logo firmy Diverse oraz znaczek identyfikowany z raperem OSTR. Oba wydrukowano białą farbą ekologiczną. Każdy z elementów zachował swoją niepowtarzalną stylistykę kojarzoną z firmą/wykonawcą, ale całość prezentuje się spójnie i tworzy estetyczny efekt. Na drugiej stronie płyty znalazł się znak kojarzony z kampanią: nowoczesny, młodzieżowy, kojarzący się z luzem i poszukiwaniem nowych środków wyrazu.
Pudełka ozdobne Diverse i OSTR są zatem trwałe i zapewniają skuteczną ochronę produktowi, jednocześnie pełniąc ważną rolę w kampanii reklamowej – przyciągając wzrok i budując pozytywny wizerunek firmy.
Czytaj także: Pudełka reklamowe MTV dla fanów muzyki
Spersonalizowane opakowania to jeden z najważniejszych elementów udanej kampanii reklamowej. Pudełko odgrywa istotną rolę w tworzeniu pierwszego wrażenia i kształtuje wizerunek firmy. Jeśli jest atrakcyjne i charakterem odpowiada typowi i cechom produktu, klienci chętniej po nie sięgają, decydując się na zakup. Estetyczne opakowanie to także lepszy odbiór firmy. Wykreowane w zgodzie z identyfikacją wizualną firmy opakowanie dobrej jakości to najlepsza wizytówka: klienci odbierają taką firmę jako profesjonalną i godną zaufania, a w konsekwencji chętniej korzystają z jej usług.
Pudełko reklamowe dla klientów sieci Netia. Pudełka wykonane z wysokiej jakości kartonu GC1 z białym spodem.
Zobacz wpisOpakowanie na kosmetyki zostały dopracowane pod każdym względem. Od strony technicznej zadbano o wysokiej jakości materiał i świetną jakość wykonania.
Zobacz wpisPudełko reklamowe dla klientów sieci T-Mobile pokryte nadrukiem offsetowym oraz folią błysk.
Zobacz wpis