Opakowanie to Twój atut

Nie od dziś wiadomo, że jak cię widzą tak cię piszą, więc chociaż według wielu osób wygląd nie ma znaczenia, to jednak ciekawe opakowanie może pomóc skutecznie sprzedać Twój produkt.

Solidne pudełka przede wszystkim

Jakie powinny być idealnie pudełka reklamowe? Przede wszystkim muszą być solidne i wykonane z pieczołowitością i dbałością o każdy szczegół. W innym wypadku jeżeli zapakujemy nasz produkt w coś, co szybko się rozpadnie to na pewno produkt ten nie będzie się kojarzył nikomu pozytywnie. Natomiast chodzi nam o zupełnie przeciwne wrażenie, czyli poczucie, że dba się o klienta i ma się na względzie jego dobro.


Twoje opakowanie, na Twoje życzenie

Dzisiaj bez problemu znajdziemy takie firmy, które wykonują je w technologii opakowań fasonowych, inaczej zwanych też wykrojnikowymi. Są to opakowania o złożonej, a nawet niemal dowolnej konstrukcji, co daje możliwości różnorodnego ich wykorzystania oraz daje pole do popisu dla zamawiających. Przy odrobinie wyobraźni możemy zaprojektować takie opakowania, które będą charakterystyczne dla nas i dla naszych produktów. Tylko z nimi będą się kojarzyły i sprawią, że nasza marka będzie coraz bardziej rozpoznawalna.


pudełka ozdobne z nadrukiem


Przyciągaj wzrok pudełkiem

W kwestii reklamy i promowania firmy lub produktu najlepszym wyborem będą jednak opakowania kaszerowane. Są one wyjątkowe poprzez to, że przy ich tworzeniu wykorzystuje się nadruk offsetowy. Estetyka i precyzja wykonania są tutaj na najwyższym poziomie, ponieważ całość musi być harmonijna i przyciągać wzrok. Dzięki umiejętnościom osób, które zajmują się tego typu działalnością na co dzień powstaje małe dzieło sztuki, prestiżowy i elegancki produkt reklamowy. Taki wybór promocji może być zdecydowanie lepszy niż powszechnie spotykane cukierki reklamowe, czapki czy parasole lub ulotki i gazetki. Warto wykorzystywać te możliwości, a dzięki dobremu wykonaniu i odpowiedniej kolportacji nasze pudełka reklamowe trafią do niejednego domu i być może nawet zostaną tam na dłużej. Tym bardziej, że coraz częściej są one też laminowane lub pokrywane lakierem UV.


Czytaj także: Pudełka reklamowe MTV dla fanów muzyki


pudełka reklamowe z nadrukiem

Klient sam zapozna się z ofertą

Co najlepiej zamieścić na takim pudełku reklamowym? Oczywiście może być to cała masa istotnych informacji jak nazwa firmy, jej adres, numery telefonów, a nawet to czym zajmuje się ona i z jakiej jest branży. Wiele osób decyduje się też na umieszczenie tam swojego logo. Oczywiście bardzo ważny jest tutaj dobór kolorów, aby całość nie wyglądała kiczowato tylko przyciągała wzrok i zachęcała do zapoznania się z ofertą. Coraz częściej wybiera się też takie opcje, gdzie na opakowaniu znajduje się tylko adres strony internetowej, na której znaleźć można wszystkie najważniejsze dane. Jest to pewnego rodzaju tajemnica czy niedopowiedzenie, które ma doprowadzić osobę zainteresowaną do tego, że sama szuka informacji na ten temat.

Opakowanie może skutecznie zachęcić do jakiegoś produktu czy firmy, ale może też wpłynąć negatywnie na wizerunek. Najważniejsze to zawsze stawiać na jak najwyższą jakość, to gwarancja sukcesu.

Zobacz nasze portfolio


Masz pomysł na własne opakowania?


Napisz do nas
pudełka reklamowe

Pudełka dla Netia [OPIS]

Pudełko reklamowe dla klientów sieci Netia. Pudełka wykonane z wysokiej jakości kartonu GC1 z białym spodem.

Zobacz wpis
pudełka reklamowe

Pudełka dla Lotos [OPIS]

Pudełko reklamowe na kubek termiczny dla klientów stacji Lotos.

Zobacz wpis
pudełka reklamowe

Pudełka dla T-Mobile [OPIS]

Pudełko reklamowe dla klientów sieci T-Mobile pokryte nadrukiem offsetowym oraz folią błysk.

Zobacz wpis

Jak tworzyć materiały, które sprzedają więcej?