Opakowanie, które samo sprzeda Twój produkt

Żyjemy w czasach, w którym głównym kryterium zakupu, obok ceny i jakości, są emocje. Klienci często kupują produkty, których niekoniecznie potrzebują. Kupują te, które im się po prostu podobają. Dlatego tak ogromne znaczenie ma opakowanie, w jakim znajduje się Twój produkt. Wykorzystaj to!

Badania wskazują, że 8 na 14 artykułów, zostaje kupionych dzięki atrakcyjnemu opakowaniu. Wyobraź sobie następującą sytuację: klientka stoi przed sklepową półką, na której znajduje się 50 opakowań tego samego produktu. Nie ma czasu czytać etykietek, składników… Którą opakowanie wybierze? To, które najbardziej rzuci się jej w oczy.

Czy znasz swojego klienta?

Wiedza o Twoim potencjalnym kliencie jest niezbędna. Musisz wiedzieć czym się kieruje podejmując decyzje zakupowe oraz czym go możesz zaskoczyć. Kształt, kolory, wykończenie… To wszystko ma znaczenie. Produkt musi mówić do konsumenta: „Kup mnie, jestem Ci potrzebny”. Czy Twój produkt to komunikuje…?

Czasem mniej znaczy więcej

Jeśli na półkach wśród konkurencyjnych produktów królują wielobarwne kartony, Ty postaw na prostotę i minimalizm. Takie opakowania naprawdę przyciągają wzrok klientów! Często są projektami na bardzo wysokim poziomie. Świetnym przykładem może być tu Pepsi i Coca-Cola, które w ostatnich latach, znacznie uprościły swoje opakowania, wracając do klasycznych form i etykiet.

Oryginalność ponad wszystko

Wiedza o kliencie jest ważna. Ale równie ważna jest wiedza o konkurencji. Chcesz wypuścić na rynek nową markę soków. Jednak czy wiesz dokładnie jak wyglądają opakowania konkurencji? Nie powtarzaj schematów i zrób coś zupełnie innego. Firmy, które stawiają na oryginalność wygrywają.



Masz pomysł na własne opakowania?


Napisz do nas
pudełka reklamowe

Pudełka dla Netia [case study]

Pudełko reklamowe dla klientów sieci Netia. Pudełka wykonane z wysokiej jakości kartonu GC1 z białym spodem.

Zobacz wpis
pudełka reklamowe

Pudełka dla Lotos [case study]

Pudełko reklamowe na kubek termiczny dla klientów stacji Lotos.

Zobacz wpis
pudełka reklamowe

Pudełka dla T-Mobile [case study]

Pudełko reklamowe dla klientów sieci T-Mobile pokryte nadrukiem offsetowym oraz folią błysk.

Zobacz wpis

Jak tworzyć materiały, które sprzedają więcej?