Opakowania na szkło hartowane

Opakowanie to jeden z najważniejszych elementów przemyślanej i skutecznej strategii marketingowej. Często niedoceniane, ma ogromny potencjał marketingowy, wywierając znaczny wpływ na decyzje klienta.

To opakowanie tworzy pierwsze wrażenie, przyciąga wzrok i buduje obraz nie tylko produktu, ale także całej marki. Najlepszym sposobem na przyciągnięcie klientów i wzbudzenie ich zainteresowania produktem jest stworzenie spersonalizowanego, atrakcyjnego wizualnie opakowania, które zapewni produktowi ochronę, jednocześnie przyciągając uwagę klienta i zachęcając go do zakupu.

Opakowania na szkło hartowane na telefon

Spersonalizowane opakowania na szkło hartowane na telefon przygotowane dla firmy Polskie Szkiełko to przykład doskonałego połączenia klasyki i oryginalności. Wykorzystujący tradycyjne formy projekt prezentuje się jednocześnie lekko, nowocześnie i oryginalnie. Wzbudza zainteresowanie, ale nie odwraca uwagi od produktu, jakim jest szkło hartowane na telefon komórkowy.


Czytaj także: Pudełka ozdobne Diverse OSTR



opakowania na szkło

opakowania na szkło

opakowania na szkło


Jak wykonaliśmy opakowania?

Opakowanie przygotowane zostało z troską o najmniejsze detale, zarówno jeśli chodzi o stronę techniczną, jak i wizualną. Jeśli chodzi o jakość wykonania pudełka, wykorzystano wytrzymały, wysokiej klasy karton, który zapewnia produktowi właściwą ochronę zabezpiecza go przed uszkodzeniem, jednocześnie doskonale się prezentując.

Wykorzystany karton wygląda szlachetnie i solidnie, dzięki czemu tworzy pozytywny obraz firmy: rzetelnej i profesjonalnej. Dodatkowo zewnętrzną stronę opakowania pokryto śliską folią, dzięki czemu to prezentuje się jako nowoczesne, ma gładką, miłą w dotyku powierzchnię. Folia zabezpiecza także wydruk, sprawiając, że ten jest dobrze widoczny i mało podatny na starcie czy blaknięcie.

Pudełko i produkt wykonane w Polsce

Jeśli chodzi o stronę wizualną, pudełko zostało dopracowane w najmniejszym szczególne. Przemyślana została zarówno kompozycja, jak i kolorystyka. Ponieważ firma zajmuje się sprzedażą w całości polskiego produktu, co stanowi jej niewątpliwy atut, w projekcie wykorzystano barwy jednoznacznie kojarzące się z Polską: czerwień i biel. Te wpływają na podświadomość klienta i dodatkowo wzmacniają przekaz, że chodzi o polski produkt. Oprócz tego nazwa firmy Polskie Szkiełko umieszczona została w centralnej części opakowania, dzięki czemu jest pierwszym elementem, na który zwraca się uwagę, biorąc pudełko ze szkłem hartowanym do ręki.

Niżej sytuuje się grafika dokładnie przedstawiająca, jaki produkt znajduje się w opakowaniu, dzięki czemu klient dokładnie wie, czego może się spodziewać. Obraz przyciąga także wzrok i budzi zainteresowanie produktem. Na dole w formie graficznej dodatkowo uzupełnionej o opis tekstem umieszczono specyfikację produktu: twardość szkła, jego wielkość, modele telefonu, do których jest dopasowane wielkością.


opakowania na szkło

opakowania na szkło

opakowania na szkło


Moc ukryta w symbolach

Całość prezentuje się nowocześnie i oryginalnie. Opakowanie zawiera praktyczne informacje na temat produktu, a swoją formą podkreśla solidność firmy i jej zalety, jakimi są rzetelność oraz umiejętność podążania za zmieniającymi się trendami. Kolorystyka opakowania to wyraźny sygnał, że producent oferuje produkty wytwarzane w Polsce, a design to informacja, że firma jest solidna i innowacyjna zarazem.



Masz pomysł na własne opakowania?


Napisz do nas
pudełka reklamowe

Pudełka dla Netia [case study]

Pudełko reklamowe dla klientów sieci Netia. Pudełka wykonane z wysokiej jakości kartonu GC1 z białym spodem.

Zobacz wpis
pudełka ozdobne

Opakowanie na kosmetyki [case study]

Opakowanie na kosmetyki zostały dopracowane pod każdym względem. Od strony technicznej zadbano o wysokiej jakości materiał i świetną jakość wykonania.

Zobacz wpis
pudełka reklamowe

Pudełka dla T-Mobile [case study]

Pudełko reklamowe dla klientów sieci T-Mobile pokryte nadrukiem offsetowym oraz folią błysk.

Zobacz wpis

Masz pytanie? Potrzebujesz porady? Chcesz wiedzieć więcej?


Wyślij zapytanie