Dobre opakowanie to tylko część sukcesu

Przy zakupach przez internet dobre opakowanie produktów stanowi tylko część sukcesu. Liczy się tu również jego atrakcyjne zapakowanie, czyli to w jakiej postaci prześlemy je do kupującego. Dobra wiadomość - nie trzeba bardzo wiele, aby klient pokochał Twoją markę i w przyszłości wybrał ją ponownie!

Wyobraź sobie następującą sytuację: robisz zakupy w dwóch drogeriach internetowych. W jednej dostajesz zamówienie zapakowane w zgrabne pudełko, w środku znajdujesz kartkę z miłym podziękowaniem i kilka cukierków z logo marki. Drugie zamówienie jest niedbale zapakowane w papier, z krzywo przyklejoną taśmą pakową, a kosmetyki wrzucone są w folie bąbelkową. Którą drogerię polecisz swoim znajomym…?

Identyfikacja marki

Ponad połowa Polaków robi zakupy przez internet. Konkurencja w sieci jest ogromna, często nawet dużo większa niż w realu. Nic dziwnego, że z każdym rokiem zwiększają się wymagania konsumentów względem kupowanych towarów. Nie liczy się już tylko szybka dostawa, niska cena czy dobry kontakt. Liczy się również forma w jakiej naszą przesyłkę otrzymamy. Chcemy, aby sprzedawca o nas „zadbał”. Na szczęście coraz więcej sklepów dostrzega potrzebę tej kompleksowości, stawiając na kreatywne i oryginalne opakowania swoich towarów. To nie tylko próba przypodobania się klientowi, ale także inwestycja w swoją markę. Wybierając określoną, atrakcyjną stylistykę opakowań i ściśle się jej trzymając budujesz w głowie konsumenta pozytywny obraz swojej firmy.

Promocja dla sklepu

Czasem wystarczy szary papier, ciekawa tekturowa zawieszka i zwykły sznurek przemysłowy, aby zrobić dobre wrażenie. Najważniejszy jest tutaj pomysł i postawienie się na miejscu klienta. Jego satysfakcja przekłada się na wzrost zaufania do danej marki i oczywiście zwiększa szanse na ponowne zakupy. W sytuacji, gdy otrzymuje on towar, którego naprawdę długo szukał zapakowany w nietypowe pudełko lub torebkę z fajnym wzorem jego zadowolenie wzrasta. A gdy dodatkowo w swoim zamówieniu znajdzie ciekawie zaprojektowaną ulotkę z podziękowaniem, rabatem na kolejne zakupy albo po prostu z życzeniami miłego dnia.... W końcu każdy lubi się poczuć wyjątkowo, prawda?



Masz pomysł na własne opakowania?


Napisz do nas
pudełka reklamowe

Pudełka dla Netia [case study]

Pudełko reklamowe dla klientów sieci Netia. Pudełka wykonane z wysokiej jakości kartonu GC1 z białym spodem.

Zobacz wpis
pudełka reklamowe

Pudełka dla Lotos [case study]

Pudełko reklamowe na kubek termiczny dla klientów stacji Lotos.

Zobacz wpis
pudełka reklamowe

Pudełka dla T-Mobile [case study]

Pudełko reklamowe dla klientów sieci T-Mobile pokryte nadrukiem offsetowym oraz folią błysk.

Zobacz wpis

Jak tworzyć materiały, które sprzedają więcej?